BONE CRUSHER MACHINE

A macchina trituratrice d'ossa hè fatta di acciaio inox è hà un livellu di igiene alimentaria. Pò sfracicà i materiali di carne cum'è u vacche, pecuri, porchi, cunigli, anatre, e osse di pisci.

Precauzioni: Dopu chì l'osse fresche sò rotte cù carne, hè faciule per causà articuli appiccicose. Dopu un periodu di usu, l'osse rotte chì ùn entranu micca in u screnu bluccaranu u cuteddu, cusì chì l'ossu novu inseritu ùn pò micca toccu u cuteddu è si rompe. Hè sopratuttu ricumandemu per apre l'ingressu di l'alimentazione è u screnu regularmente per sguassà l'osse rotte. In questu modu, l'efficienza di taglio serà più altu è a vita di serviziu di a macchina serà più longa.

I prudutti di triturazione di u fangu di l'osse sò macchine per a trasfurmazioni fine di materiali fluidi.

Integra e diverse proprietà di homogenizer, mulinu à palle, trè rulli, tosatore, mixer è altre machini, è hà una pulverizazione superfine superiore, dispersione è emulsificazione, omogeneizazione, mischjà è altre funzioni.

Dopu chì u materiale hè trattatu, a dimensione di particella righjunghji 100-200 maglia, è l'homogeneità righjunghji più di 90%. Hè un equipamentu ideale per u processu di particelle ultrafine.

Inchiesta avà